Wczytuję dane...
Model: 1882814
Kod producenta: GXP-682814
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 12.30 PLN
Producent: g3

Sabotażysta. Zaginione kopalnie

Nowa przygoda w bestsellerowym świecie "Sabotażysty"!

Sabotażysta: Zaginione kopalnie to gra planszowa z elementem blefu, przeznaczona dla 3 do 9 graczy, w wieku od 10 lat.

W trakcie rozgrywki, gracze wcielą się w postaci krasnoludów i wyruszą do tajemniczego lasu, w poszukiwaniu tytułowych kopalni i ukrytych w nich skarbów. Zadanie nie jest proste. Na swojej drodze napotkają takie przeszkody jak: zwalone drzewa, urwiska, pułapki czy wredne trolle, jednak to inni gracze są największym zagrożeniem!

"Sabotażysta. Zaginione kopalnie" to następca karcianego "Sabotażysty" światowego bestsellera z 2004 roku!

Zasady i cel gry:

Celem rozgrywki jest zdobycie jak największej ilości punktów. Aby tego dokonać, należy zdobyć ukryte w kopalniach skarby. Na początku rozgrywki, gracze losują rolę i drużynę do której zostaną przydzieleni. Lojalne krasnoludy współpracują ze sobą i dzielą się łupami, jednak w każdej drużynie może znaleźć się:

  • Samolub ten krasnolud wszystkie zdobyte skarby zatrzymuje dla siebie;
  • Sabotażysta niech nikogo nie zmyli jego kolor brody; ten krasnolud bez chwili wahania zdradzi swoją drużynę i podzieli się skarbem z przeciwnikami.

Rozgrywka dzieli się na rundy, a te z kolei podzielone są na tury. W swojej turze gracz wykonuje następujące akcje:

  • Gracz zagrywa jedną kartę, albo odrzuca jedną lub dwie karty;
  • Gracz może poruszyć swoim krasnoludem do trzech pól;
  • Gracz dobiera jedną lub dwie karty (zależy od pierwszego kroku).

Runda kończy się, kiedy wszystkie skarby zostaną odkryte lub kiedy żaden z graczy nie ma już kart na ręce. Gracze dzielą się punktami, losują nowe drużyny i role, po czym rozgrywają kolejną rundę. Wygrywa gracz, który po zakończeniu drugiej rundy zbierze największą ilość punktów.

Zalety gry:

  • Łatwe w przyswojeniu zasady rozgrywki
  • Może w nią zagrać do dziewięciu osób
  • Wysoka jakość wykonania elementów
  • Uczy dedukcji i współpracy
  • Wysoka regrywalność

Gry

  • wiek: 

    od 10 lat